En la vespra del 9 d’octubre, ens alegrem d’anunciar, que demà se celebrarà la 4a edició dels Premis Octavià de Sedaví. Uns guardons on es vol agrair i reconéixer, a aquelles persones i entitats, que s’hagen distingit en la seua activitat al servei dels interessos generals i peculiars del poble de Sedaví.

Aquest any estem molt orgullosos de poder felicitar els guardonats, Consuelo Barrocal i el col·lectiu musical Sedajazz, que van ser proposats per Compromís per Sedaví per a rebre aquest premi.

Consuelo Barrocal ha dedicat gran part de la seua vida a acollir xiquets i xiquetes, oferint un entorn estable, on poder créixer i poder donar-los uns valors de què un món millor, sempre és possible.

El col·lectiu musical Sedajazz, fundat l’any 1991, es tracta d’una agrupació musical que ha format a xiquets, jóvens i adults a través de la música jazz. Com són tots eixos projectes que els han portat a un reconeixement internacional, portant el nom de la nostra localitat allà on han estat.

Vos esperem demà a les 10.00 h. en l’Ajuntament de Sedaví per donar un acolliment especial a les premiades i premiats.