Fa 50 anys, a Stonewall es va marcar un abans i un després en la lluita pels drets de la comunitat LGTBI. Aquella lluita es va estendre al llarg de tot el planeta, reclamant el dret de totes les persones a no ser discriminades per motiu de la seua orientació i identitat sexual.

Compromís per Sedaví, sempre s’ha posicionat, i sempre es posicionarà, defensant els drets del col·lectiu LGTBI, mostra d’aquest posicionament, estàn les iniciatives portades a terme al poble de Sedaví desde que al 2016 vam aconseguir l’alcaldia del nostre poble: una de les primeres accions va ser penjar la bandera de l’arc iris, amb motiu de la setmana de l’Orgull, així com el dia contra la LGTBIfòbia. Però no sols això, també vam promoure accions que defensen la igualtat i la lluita per la diversitat al llarg de tota la legislatura, malgrat l’intent de vet d’algunes forces polítiques.

Avui, continuem d’empeu defensant els drets de totes i tots. Celebrem un Orgull combatiu i reivindicatiu, per la igualtat i els drets de totes i tots.