L’Ajuntament de Sedaví va aprovar en el seu últim ple, una modificació a proposta del grup municipal Compromís, per tal d’augmentar un 28,29% la partida d’alimentació bàsica de Serveis Socials.

La proposta del partit valencianista que va ser traslladada com a esmena a una modificació pressupostària en un ple anterior, ha estat recollida pel Govern Municipal. Segons que explica Ferran Baixauli, portaveu de Compromís «aquesta modificació naix de la proposta que varem realitzar en el mes de juny d’estendre/perllongar  el val menjador de la Conselleria d’Educació durant tot l’estiu fins a l’inici del nou curs».

La modificació pressupostària es nodrirà del romanent de tresoreria de l’any 2019, i serà el Govern Municipal qui s’encarregarà de distribuir els fons entre els veïns i veïnes de la localitat.

MOBILIARI PER A l’EDIFICI MULTIÚS

A la sessió plenària també es realitza una  modificació de crèdit a proposta del Grup Compromís, per tal de dotar amb mobiliari les instal·lacions en construcció del nou edifici multiús per a les dependències de Serveis Socials, Policia local i Jutjat de Pau.