L’Ajuntament de Sedaví, a través de la Regidoria d’Educació i Polítiques Lingüístiques que gestiona la regidora Filo Baixauli, ha finançat per segon any consecutiu el projecte “Escola d’Emprenedors Sostenibles” de Natura i Cultura en el que vint xics i xiques de Primer Cicle de Gestió Administrativa del Col·legi Sedaví han tingut oportunitat de crear una cooperativa en l’aula, “Greenworld Coop. V.”, simulant tots els passos d’una empresa real (elaboració de càrrecs i estatuts, logotip i imatge corporativa, fabricació de quatre productes amb materials reciclats i venda). L’alumnat ha participat en la V Trobada d’ Escoles d’Emprenedors Sostenibles que ha tingut lloc a Beniparrell, al costat d’altres vint-i-cinc cooperatives de nou municipis de la comarca, on han venut portaveles, sabó casolà, imants marcapàgines i hama beads. Així, els membres de la cooperativa han hagut d’aportar un capital inicial per a l’inici del projecte, consensuat per ells en assemblea i que ha oscil·lat entre cinc i deu euros, que han recuperat en dur-se a terme la venda dels productes, destinant el 20 per cent dels beneficis a l’associació “Mamás en acción”
Amb aquest tipus de projectes, tant el consistori com el Col·legi Sedaví, aposten per la formació dels seus joves estudiants en capacitats emprenedores, com el treball en equip, l’autonomia, la responsabilitat, la presa de decisions, etc…, eines que necessitaran tant en la seua vida personal com en un futur pròxim quan afronten el mercat laboral.