premsa

L’Assemblea de Compromís celebrada dimarts passat, va manifestar per unanimitat, la predisposició a assumir la responsabilitat de liderar el canvi polític a Sedaví, encapçalant un nou govern de progrés.

Gràcies als 1.274 vots aconseguits, i un creixement de més de 12 punts percentuals respecte a les eleccions anteriors, l’equip de Compromís es sent totalment recolzat pel poble de Sedaví, per a proposar a Ferran Baixauli com a futur alcalde del nostre poble, i portar a terme les mesures socials i valencianistes que el nostre poble reclama.

En aquest sentit, ens havem reunit amb totes les forces polítiques del poble, amb representació al futur govern, i els hem proposat formar part del nostre equip, i per a configurar un govern estable, plural i responsable, obtenint una resposta molt positiva de la major part. Durant els dies que queden fins al 13 de juny, seguirem mantenint els contactes amb totes aquestes forces, fins a aconseguir un pacte de govern definitiu i estable.