Ja tenim penjat al nostre canal de Youtube la gravació íntegra del Ple Municipal que es va celebrar al nostre ajuntament el 30/01/2014.

Ens agradaria fer un breu resum del Ple per a tots els qui no poguéreu assistir, ací vos el deixem, punt per punt amb els vídeos corresponents:

1. Lectura i aprovació de l’acta de la sessió anterior

Es va aprovar per unanimitat i es va felicitar a la Tinent d’Alcalde per la seva recent maternitat.

2. Aprovació de l’inventari municipal

L’inventari municipal es va aprovar amb els vots a favor del Partit Popular i Esquerra Unida, tant el PSOE com Bloc-Compromís ens vam abstenir de votar, ja que tot el procés d’elaboració del citat inventari ha estat ple d’errades, i falta de transparència.

3. Adonar de l’informe d’intervenció del 4at trimestre de 2013 sobre seguiment del Pla d’Ajust

4. Moció del Grup Municipal Bloc-Compromís per Sedaví, per a la recuperació del deute històric de l’Estat amb la Comunitat Valenciana.

Es va aprovar per unanimitat reclamar el deute de 13 mil milions d’euros que l’Estat Espanyol té amb el Poble Valencià durant el període 2002-2012 tal com ha certificat la comissió d’experts que va designar la Generalitat Valenciana recentment. A més, l’Ajuntament de Sedaví, donarà suport a la Proposició de Llei que el Grup Parlamentari Compromís ha presentat a les Corts Valencianes per aquesta finalitat.

5. Adonar de decrets d’Alcaldia

6. Precs i preguntes