Fa 4 anys vàrem dir ben clar que tenim un Compromís amb tu, amb totes les sedavineres i sedaviners. El nostre Compromís és retornar la decència a la política i obrir la presa de decisions a tota la ciutadania, durant estos anys hem portat a terme diverses iniciatives orientades a aquesta finalitat, i ara que estem preparant el nostre programa per a la pròxima legislatura, no podia ser diferent: volem comptar amb tu per a l’elaboració del nostre programa.

Durant el mes de març volem escoltar la teua veu, volem que ens trasllades les teues propostes per a millorar Sedaví, junts, farem el programa electoral que portarem a les pròximes eleccions municipals de maig de 2015.

Les assemblees es realitzaran a les 19.00h a la Biblioteca Municipal de Sedaví, en cada assemblea tractarem uns temes agrupats per distintes àrees d’interés. Animat i participa! A continuació tens el cartell amb la convocatòria de cada assemblea.

CARTELLAO